czwartek, 31 października 2013

Halloween'owy look Marysi

Witajcie!
Na większości blogów/vlogów w ostatnim czasie zobaczyć można bardzo dużo halloween'owych makijaży. Ja również miałam okazję taki stworzyć, dzięki Marysi która chciała, abym pomalowała ją właśnie w takim "klimacie". Postawiłam na wampirzycę, ale nie taką uładnioną, ugłaskaną. Ta miała być zła, jak prawdziwy wampir.


Marysia z natury ma ciemną karnację, więc wybielenie jej nie było łatwe. Do końca nie udało mi się uzyskać bladości cery, jednak mimo wszystko jest duuużo bledsza. Efekt taki uzyskałam poprzez nałożenie na twarz zielonej bazy, która wysychając staje się biała. Dodatkowo na twarz nałożyłam biały cień Brwi zostały zdecydowanie mocniej zaznaczone, a cienie pod oczami pogłębione fioletowymi cieniami.







Oczy pomalowałam cieniami w odcieniach fioletu oraz czerwonym i czarnym cieniem. Na usta nałożyłam czerwono-krwistą szminkę, poza kontur ust nałożyłam czerwony błyszczyk, który rozpłynął się dając wrażenie spływającej krwi. Twarz wykonturowałam szarym cieniem. 
Mam nadzieję, że efekt się Wam podoba. 

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz