poniedziałek, 21 października 2013

Ulubione makijaże paździenika / Favorite make-up in October

Wiem, wiem październik się jeszcze nie skończył, jednak jestem pewna, że w tej kwestii nic się nie zmieni. W ciągu tego miesiąca z uporem maniaka maluję się tylko w tym stylu. Kolory mogą się zmieniać, jednak całość wykonana jest w tym samym stylu. 

Pierwszy bardzo klasyczny, czyli delikatne zaznaczenie załamania powieki i kreska czarnym eyelinerem



Kolejna klasyka, tym razem jednak z małym szaleństwem w postaci niebieskiej kreski, dodatkowo sztuczne rzęsy




Typowy dzienny makijaż, bardzo subtelny z delikatnym muśnięciem zewnętrznego kącika ciemnym cieniem.




Kolejny typowo dzienny, tym razem bardziej wyrazisty. Wykonany cieniami, które pięknie wydobywają kolor niebieskiej tęczówki, czyli pomarańcz, bordo i brąz:)




Z tych trzech ostatnich zdjęć jestem dumna:) Robiłam je na urlopie, z którego zdążyłam wczoraj wrócić. Mikołajki nawet poza sezonem są piękne:) Co prawda na spacerowanie po nich nie mieliśmy zbytnio czasu, bo hotel, w którym byliśmy miał ich masę (Hotel Gołębiewski - swoją drogą bardzo polecam). Jestem jednak pewna, że jeszcze nie raz tam powrócimy:) 
Będę się starać robić teraz takie zdjęcia w domu :) Zapominałabym, na tych trzech ostatnich zdjęciach mam na twarzy jakąś nowość z Clinique. Próbka jest w "Twoim Stylu" z kalendarzykiem na 2014. Podejrzewam, że starczy mi jeszcze na 2 użycia, więc jak tylko ją skończę napiszę Wam jak się u mnie sprawował:) Po pierwszym użyciu jestem zachwycona:)
Pozdrawiam serdecznie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz