środa, 17 września 2014

Facechart

Witajcie!

Dziś post z moimi facechartami, nie jest ich dużo, bo odkryłam je stosunkowo niedawno. 
Pierwszy w życiu robiłam na rozmowie rekrutacyjnej do Pro Make Up Academy, drugi w domu, ale od razu poszedł do kosza, bo mi się ani trochę nie spodobał. Kolejne dwa robiłam w tą niedzielę na zajęciach w Pro Make Up. Dziś również jeden zmalowałam ze względu na to, że mamy pracę domową na ocenę:) Daniel dba, abyśmy się rozwijały twórczo;)

Facechart robiony na rozmowie rekrutacyjnej


Makijaż robiony na jego podstawie


Wiem, że nie jest idealnie odwzorowany, ale byłam zmuszona zrobić go tak, aby nadawał się na wyjście. Dodam, że wychodziłam na poprawiny, więc nie wypadało mi szaleć aż za nad to :)

Facecharty robione w szkole


Po lewej makeup no makeup, po prawej makijaż wieczorowy.

Najnowszy facechart


Muszę przyznać, że przy nim trochę posiedziałam. Co prawda kilka rzeczy bym zmieniała, ale uważam, że jak na osobę początkującą w tym temacie nie jest źle:)
Podejrzewam, że zrobię jeszcze ze dwa i spośród nich wybiorę ten, które będzie na ocenę ;)

* * * * * * * * * * 

Jak już Wam wspomniałam jestem po pierwszym zjeździe w Pro Make Up Academy. Zajęcia w ten weekend miałyśmy z Danielem Sobieśniewskim, którego podziwiam i cenię już od dawna.Muszę przyznać, że jest osobą bardzo sympatyczną, chociaż przed zajęciami można było wyczuć pewnien dystans, który później znikł. 
Na roku jest nas szesnaście. Dziewczyny również są bardzo sympatyczne i wspaniałe jest to, że pomimo tego, że spotkałyśmy się po raz pierwszy to gadamy i gadamy:)
Na zjeździe 27-28 września mamy wycieczkę:) w sobotę jedziemy na Targi Kosmetyczne, które będą się odbywać w Warszawie:) Będę miała okazję pobuszować w kolorówce i pędzlach;)
Jak mi się uda to zrobię kilka zdjęć:)

Tym czasem zapraszam na parę zdjęć ze szkoły:)



Tu ja malująca Agatę


Prawda, że dziewczyny są mega zdolne?

* * * * * * * * * * 

A Wy miałyście okazję kiedyś malować facecharty?

Pozdrawiam M.

2 komentarze:

  1. Amazing...would like to have more of these posts from you...more about face sculpting too

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. This is not the last such post. Thank you very much:)

      Usuń