czwartek, 21 sierpnia 2014

Pro Make Up Academy i małe zmiany / Pro Make Up Academy and small changes

Witajcie!

Dziś post stricte informacyjny. który po części tłumaczy moją rzadką obecność na blogu. 
Od długiego czasu marzyła mi się szkoła, która pogłębiłaby moją wiedzę i umiejętności makijażowe, wykluczyła złe nawyki, itp. Szukałam, szukałam, ale jakoś nie mogłam się zdecydować na żadną warszawską szkolę dla wizażystów.



 Kiedy w maju Daniel Sobieśniewski ogłosił na swoim fb, że wraz z Karoliną Matraszek otwierają swoją szkołę dla wizażystów, wiedziałam że będę się w niej uczyć:) Nie zniechęciła mnie nawet informacja, że na jedno miejsce przypadają 3-4 osoby. Takim oto sposobem zarejestrowałam się i 5 sierpnia zostałam zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną do siedziby szkoły.
Moim zadaniem, które miało na celu sprawdzenie czy się nadaje, było zrobienie swojego facecharta. Dodam tylko, że właśnie na tej rozmowie robiłam, go po raz pierwszy. Po zakończonej pracy usłyszałam, ze to najlepszy facechart jaki do tej pory zmalowały im dziewczyny:) usłyszeć coś takiego z ust Daniela to jak balsam dla mojej duszy. Od razu poczułam się jakby mi skrzydła urosły:) 

8 sierpnia zadzwonił do mnie menadżer szkoły z informacją, że zostałam przyjęta:) Od razu miałam ochotę skakać z radości, a w momencie, kiedy usłyszałam, że przy moim nazwisku jest adnotacja, że mój facechart był najlepszy to omal się nie popłakałam :) Od tego momentu odliczam dni do pierwszego zjazdu, który przypada na 13-14 września. 

Kolejnym powodem mojej nieobecności był ślub mojej siostry, który był w ostatnią sobotę. Miałam dla niej do zrobienia parę niemakijażowych rzeczy. W dodatku w domu mam mega remont i od miesiąca większość rzeczy mam w pudłach. Oczywiście poza kosmetykami, bo są mi potrzebne co weekend, kiedy maluję klientki. Sierpień jest dla mnie baaaardzo pracowity, ale mnie to cieszy, bo kocham to co robię. Jakby tego było mało zaczęłam jazdy na prawo jazdy, które mam zamiar wrescie zrobić;)

Mam nadzieję, że remont niedługo dobiegnie końca i będę mieć więcej czasu, Jeśli tylko czas mi pozwoli to zrobię facechart wraz z makijażem z mojej rozmowy kwalifikacyjnej.

Serdecznie Was pozdrawiam
i do następnego
M.

1 komentarz:

  1. I jak po nauce w Pro Makeup Academy? Bo zakładam, że od tamtego czasu już ją ukończyłaś. Warto było?

    OdpowiedzUsuń