środa, 10 grudnia 2014

Trzy miesiące nauki w Pro Make Up Academy / Three months of learning in Pro Make Up Academy

Witajcie!

I prawie 4 miesiące nauki wizażu minęły i nie mam pojęcia jakim cudem to tak szybko minęło. Pamiętam pierwsze zajęcia tak jakby to było wczoraj ;)
Mam za sobą już dużo makijaży, które miałam okazję wykonywać pod okiem Daniela i Karoliny. Przyznam szczerze, że kiedy porównuję moje obecne makijaże z tymi sprzed Make Up Academy to widzę ogromną różnicę. Teraz moje makijaże są lepiej roztarte i dużo, dużo czystsze. Większą uwagę zwracam na szczegóły, bo podobno diabeł w nich tkwi;)

W miniony weekend, czyli 6-7 grudnia, miałam ostanie zajęcia w tym roku , kolejne dopiero w styczniu i nie mam pojęcia jak ja wytrzymam ten czas. Często te dwa tygodnie to dla mnie zbyt długi okres czekania na kolejne zajęcia. Jestem obecnie spragniona wiedzy ;)

W lutym będziemy miały swoją pierwszą sesję zdjęciową i już zastanawiam się kogo wziąć na modelkę. Mam nie lada zadanie przed sobą, bo najlepiej, aby była to dziewczyna, która ma duże oczy i usta. Mam jeden typ, ale jeśli nie będzie mogła to będę zmuszona szukać dalej.
Od października po każdym zaliczeniu Daniel i Karolina robią zdjęcia naszych makijaży, abyśmy zobaczyły co jeszcze powinnyśmy poprawić, ale zdjęcia są tak ładne, że niektóre z nich na pewno znajdą się w moim portfolio.

Mam jedno zdjęcie, na którym jest część naszej grupy w makijażu francuskim - niestety nie mam zdjęcia koleżanki, którą wtedy malowałam;(


Jeśli jesteście ciekawe jak wyglądały moje szkolne makijaże to zapraszam :)

* * * * * * * * * *

Jola w moim delikatnym makijażu ślubnym



* * * * * * * * * *
Linn w klasycznym smoky eyes


* * * * * * * * * *
Asia w makijażu kontrastowym w moim wykonaniu



Druga wersja makijażu kontrastowego - ten akurat robiłam na zaliczenie:)



Zdjęcia dzięki uprzejmości mojej koleżanki:) Zdjęcia tak tego nie oddają, ale w tym makijażu tęczówki Asi wyglądały tak jakby miała założone kolorowe soczewki - granat, miedź i złoto tak zadziałały :)

* * * * * * * * * *

Monia w makijażu Bollywoodzkim - zdjęcia również dzięki uprzejmości mojej koleżanki :)



I makijaż Bollywoodzki na zaliczenie :)



Z tego makijażu na chwilę obecną jestem mega zadowolona:) Z resztą za niego dostałam swoją pierwszą 6:) Moje wszystkie poprzednie makijaże oceniane były na 5+, a tu pierwsza 6 i jeszcze usłyszeć od Daniela, że jestem bardzo zdolna - bezcenne.

W najbliższym czasie czeka mnie parę ważnych rzeczy, które krążą wokoło makijażu, ale o nich napewno napiszę coś w najbliższym czasie.

Jak Wam się podobają moje szkolne makijaże?
Może byliście na kursie w Pro Make Up Academy?

Pozdrawiam:)

7 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się Twoje makijaże! Jesteś bardzo utalentowana w tym kierunku! Z przyjemnością dodaję Cie do obserwowanych! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanko, czy warto najjpierw zrobic liceum ogólnokształcące, czy jakieś inne i potem iść do pro makeup academy??? A może coś innego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podstawą jest liceum bądź technikum :) Później jak najbardziej polecam Pro Make Up Academy :)

      Usuń
  4. We Wrocławiu robisz studium?

    OdpowiedzUsuń