czwartek, 18 grudnia 2014

Kolorowy makijaż świąteczny / Christmas colorful makeup

Witajcie!

Zgodnie z obietnicą pojawiam się z kolejną propozycją makijażu świątecznego, tym razem w kolorze:) 
Mam nadzieję, że znajdą się te z Was, które nie boją się koloru. Ja ostatnimi czasy bardzo polubiłam (jak mówi mój mąż) papugę na powiece, choć w tym przypadku do papugi jeszcze sporo brakuje;)


Krok po kroku


  1. Cieniem caffe latte zaznaczam załamanie powieki.
  2. Zewnętrzny kącik oka przyciemniam czekoladowym cieniem.
  3. Na środek powieki ruchomej nakładam czerwony cień. Rozcieram granice między cieniami.
  4. Wewnętrzny kącik oka na górnej powiece rozświetlam perłowym złotym cieniem, na który za pomocą kleju do brokatu nakładam drobno zmielony, złoty brokat.
  5. Na dolną powiekę w zewnętrznym kąciku nakładam czekoladowy cień, następnie na środek zielony cień w chłodnej tonacji.
  6. Zielonym cieniem w ciepłej tonacji pokrywam chłodną zieleń i resztę powieki, poza wewnętrznym kącikiem.
  7. Wewnętrzny kącik oka dolnej powieki rozjaśniam limonkowym cieniem. Następnie na dolną powiekę do połowy nakładam miętowy pyłek rozświetlający.
  8. Na czerwony cień na górnej powiece wklepuję palcem pyłek mieniący się na złoto-różowo.
  9. Wzdłuż górnej linii rzęs czarnym cieniem maluję kreskę. Tuszuję rzęsy.











Mam nadzieję, że i taka propozycja przypadnie Wam do gustu:)
Użyłam w nim wszystkich kolorów, które kojarzą mi się ze Świętami Bożego Narodzenia, czyli brązu, zieleni, czerwieni i złota.

Pozdrawiam i do następnego, 
M.

2 komentarze:

  1. bardzo ładny :) sama nie przepadam za zielonym na oku, ale 'u kogos' bardzo mi się podoba. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń