poniedziałek, 29 grudnia 2014

Makijaż sylwestrowy - granat, miedź i złoto / New Year's Eve makeup - navy blue, copper and gold

Witajcie!

Już za dwa dni sylwester, więc z tej okazji mam dla Was propozycję makijażu. Głównym kolorem jest granat, który zajmuje całą górną powiekę - brązowe i piwne oczy powinny być zadowolone. Dolna powieka błyszczy miedzią i złotem. Takie zestawienie kolorów na dolnej i górnej powiece idealnie sprawdzi się przy zielonych oczach, tęczówka będzie sprawiała wrażenie wręcz neonowej.



Zapraszam na krok po kroku


  1. Górną powiekę pokrywacz czarnym cieniem w kremie - Maybelline Color Tattoo, 60 Timeless Black.
  2. Na cień w kremie wklepuję płaskim pędzlem granatowy pigment - Avon ColorTrend, Blue Pop
  3. Załamanie powieki podkreślam cieniem caffe latte - Kobo, 117 Caffe Latte, który rozcieram delikatnie morelowym cieniem - paleta Beauties Factory.
  4. Linię wodną i linię rzęs maluję czarną kredką - L'oreal Color Riche Le Khol, 101 Midnight Black.
  5. Czarną kredkę na linii rzęs rozcieram w dół dolnej powieki.
  6. Zewnętrzny kącik dolnej powieki przyciemniam czekoladowym cieniem - Kobo, 139 Chocolate sweets.
  7. Na środek dolnej powieki nakładam brązowy, prasowany pigment - L'oreal Color Infailible, 012 Endless Chocolat.
  8. Zewnętrzny kącik dodatkowo delikatnie przyciemniam czarnym cieniem - paleta Beauties Factory.
  9. Na połowę dolnej powieki wklepuję klej do brokatu - Kryolan Glitter Gel, na środek powieki pędzlem nakładam miedziany pigment - Inglot AMC, 24.
  10. W wewnętrznym kąciku nakładam brokat w kolorze starego złota - Vipera, 105.
  11. Na środek górnej powieki palcem wklepuję niebieski pigment - Vipera, 114.
  12. W wewnętrznym kąciku  nakładam klej do brokatu, a następnie drobny turkusowy brokat - Vipera, 118, tuszuję rzęsy i przyklejam połówki sztucznych rzęs.
* * * * * * * * * * 







Mam nadzieję, że makijaż się Wam przyda.
Nie wiem czy uda mi się jeszcze zamieścić jakąś propozycję przed Sylwestrem, dlatego

chciałabym Wam życzyć szczęśliwego Nowego Roku
oraz szampańskiej zabawy sylwestrowej :)




Pozdrawiam,
Monika

6 komentarzy:

  1. śliczny makijaż! ja jakoś nigdy nie maluję się niebieskimi kolorami, ale u 'kogos' zawsze mi się bardzo podoba! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez długi,długi czas bałam się niebieskości, gdyż bardzo łatwo jest nimi osiągnąć tandetny efekt, ale się przełamałam ;)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podobają Twoje makijaże, dodaję blog do obserwacji :) A kolor oczu hipnotajzing :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi miło, że zdecydowałaś się zostać u mnie na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń