poniedziałek, 12 stycznia 2015

Kolorowy makijaż w bollywoodzkim stylu / Colorful makeup in Bollywood style

Witajcie!

Przybywam dziś do Was z makijażem, który idealnie wpasowuje się w karnawałowy klimat.
Makijaż miał być krok po kroku, ale po "zrobieniu" górnej powieki zapomniałam robić zdjęcia przy malowaniu dolnej. Tak mnie wena twórcza pochłonęła bez reszty ;)

W związku z tym, że zakochałam się bollywoodzkich makijażach, ten postanowiłam zrobić w takim klimacie, czyli mocne, kolorowe oko, z mocniej wyciągniętą kreską i dużo, dużo błysku - w tym przypadku błyszczy się zarówno górna jak i dolna powieka.

Tym razem makijaż na modelce, którą została moja siostra Natalia:)

Zdjęć jest bardzo dużo, a to dlatego, że miałam problem z wybraniem kilku z najlepszych ;)
















Mam nadzieję, że makijaż się Wam spodoba :)

Pozdrawiam,
M.

6 komentarzy: