sobota, 6 września 2014

Makijaże na klientkach / Make-up on clients

Witajcie!

Dziś post, do którego zbierałam się już długo, ale jakoś zawsze wypadało mi coś innego. 
Przedstawię Wam dziś kilka moich klientek, które miała zaszczyt malować, na ślub jako Pannę Młodą, bądź gościa.
 Żałuję, że nie mam więcej zdjęć, ale nie zawsze po prostu miałam czas na robienie zdjęć :)

* * * * * * * * * *

Małgosia



* * * * * * * * * * 

Monika
 


* * * * * * * * * * 

Ania



* * * * * * * * * * 

Edyta




* * * * * * * * * * 

Mam nadzieję, że makijaże się Wam podobają:)
Ciekawa jestem, który najbardziej?

Pozdrawiam i do następnego
M.

2 komentarze:

  1. Dla mnie wszystkie piękne co do jednego, ale makijaże Ani i Małgosi są na tyle subtelne, że spokojnie mogą być makijażem dziennym. Wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Makijaż Ani był jej ślubnym. Po makijażach od smoky eyes po glamour stanęło na tym :)

      Usuń