środa, 30 października 2013

Konkurs makijażowy u Makijażowo - druga praca konkursowa / Competition of makeup in Makijażowo - second competition entry

Witajcie!
Jak już wspomniałam w poprzednim poście u Makijażowo trwa konkurs-rozdanie z okazji 1 roku istnienia bloga. Możecie, tak jak ja zawalczyć makijażowo lub wziąć udział w rozdaniu. Gorąco Was zachęcam, bo nagrody są naprawdę godne uwagi:) Baner kierujący na stronę z konkursem znajdziecie po prawej stronie:)

Dziś mój drugi makijaż konkursowy, tym razem na modelce - Natalii:) Ten jest już bardziej zachowawczy, bez większych szaleństw. Swoją drogą chyba częściej zacznę robić takie makijażowe inspiracje, bo sprawiają mi wiele radości:) Choć przyznam szczerze, że na początku się ich obawiałam. Tym razem inspiracją nie była fauna, a krajobraz - zachód słońca nad morzem.

Moja inspiracja
Czyż nie piękny widok?


Tak wygląda makijaż:)










Jak widzicie makijaż jest zdecydowanie bardziej stonowany:) Z Natalią współpracowało mi się tak dobrze, że na pewno jeszcze nie raz ją wykorzystam:) Oczywiście za obopólną zgodą;)

Trzymajcie kciuki!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz