wtorek, 29 października 2013

Konkurs makijażowy u Makijażowo - moja pierwsza praca / Competition of makeup in Makijażowo - my first work

Witajcie!
Z okazji pierwszej rocznicy istnienia bloga Makijażowo zorganizowała konkurs dla malujących i obserwujących. Jeśli macie ochotę wykazać się robiąc makeup lub wziąć udział w rozdaniu zapraszam Was na stronę http://makijazzowo.blogspot.com/2013/09/konkurs-rozdanie-rocznicowe.html - tam więcej informacji:)

Jeśli chodzi o mnie ja porwałam się na 1 część konkursu:) Swoją drogą już od dłuższego czasu zbierałam się na zrobienie makijażu konkursowego dla Makijażowo. Trochę to trwało, aż w końcu po urlopie przysiadłam do moich "kolorowanek" i udało mi się zrobić dwa makijaże. Dziś pierwszy, który zrobiłam na sobie. Inspirowałam się piękną rybką. Niestety nie wiem jak się nazywa - może ktoś z Was mi podpowie:)

Od razu podkreślam, że nie kończyłam żadnej szkoły ani kursu związanego z makijażem/wizażem. Jestem samoukiem, a to moja pierwsza taka praca:)

Tym zdjęciem się inspirowałam, a moja rybka znajduje się w lewym dolnym rogu. Urzekła mnie:)
A oto moja interpretacja








 

Mam nadzieję, że efekt się Wam podoba:) Jak wspomniałam wcześniej jest to moja pierwsza taka praca, ale już wiem, że nie ostatnia. Miałam ogromną frajdę robiąc taki trochę niekonwencjonalny makijaż. 

Trzymajcie kciuki:)


1 komentarz: