poniedziałek, 14 października 2013

Metamorfoza Marysi - makijaż na dyskotekę / Maria's metamorphosis into a disco makeup

Witajcie!
Po dłuższej nieobecności wracam, że zdwojoną siłą. Ostatnio mój komputer nie bardzo miał ochotę na współpracę ze mną i co chwila coś mu dolegało, ale mam nadzieję, że kryzys już zażegnaliśmy:)
Dziś chciałam Wam pokazać coś z cyklu metamorfoz:) Mam dwie z zanadrzu:) Dziś na "pierwszy ogień" idzie Marysia, która chciała makijaż, w którym mogłaby pójść na dyskotekę, a że jest młoda i wtedy akurat na dworze panowały upały, postanowiłyśmy zaszaleć i dodać koloru powiece- nie jednego z resztą:)
A oto i efekt naszej pracy:) 

Tu jeszcze bez makijażu


I z gotowym makijażem






Jak widzicie na powiece dużo się dzieje, jednak najbardziej wybijającym się kolorem jest pomarańcz, wręcz stworzony dla niebieskookich. Cudownie wybija kolor tęczówki, dzięki czemu nawet niewielka ilość niebieskiego nam tu nie przeszkadza:)
Mam nadzieję, że się Wam podoba.

Pozdrawiam i do następnego:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz