piątek, 17 stycznia 2014

Czerń i biel - makijaże graficzne / Black and white - graphic makeup

Jeszcze przed końcem dnia chciałam Wam zaprezentować makijaże dość graficzne w formie wykonane jedynie dwoma kolorami - czernią i bielą. 
Biorę udział w konkursie na Ambasadorkę marki Pierre Rene i MIYO. Kilka ich produktów pokochałam od pierwszego maźnięcia, więc nie mogłam przegapić takiej szansy:)
Na konkurs wysłałam trzeci makijaż, którego (bynajmniej na razie) nie zamieszczę.
A oto i prace, których nie zgłosiłam do konkursu.

Pierwsza





I moja kolejna praca zmalowana jako druga:)






Mam nadzieję, że makijaże pomimo tego, że nie należą do standardowych podobają się wam, albo chociaż są do przyjęcia:)
Jeśli któraś z Was chciałaby spróbować swoich szans to zgłoszenia można wysyłać do jutra, więcej informacji  najdziecie na stronie Pierre Rene
Bardzo Was proszę o trzymanie za mnie kciuków:)

Pozdrawiam 
M.

10 komentarzy:

  1. Drugi bardziej mi się podoba :) No i trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie dziękuję:) a podobno nie jestem przesądna ;)

      Usuń
  2. Drugi fajny, ja nie potrafię operować na takich kolorach, jakieś maziaje by mi wyszły ;) Powodzonka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny makijaż fajne początki bloga
    zapraszam do siebie na konkursik
    http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com/2014/01/worek-peen-niespodzianek-wiec-zapraszam.html

    oczywiście obserwuję mua

    OdpowiedzUsuń