poniedziałek, 9 grudnia 2013

Makijaż na święta, sylwestra i studniówkę / Makeup for Christmas and New Year's Eve prom

Witajcie!
Już za dwa tygodnie święta, zaraz potem sylwester, a po całym tym świąteczno-noworocznym zamieszaniu zaczynają się studniówki - okres bardzo pracowity dla wizażystów. Ja sama na studniówkę malowałam się u kosmetyczki, która robiła również makijaże, ale szczerze mówiąc nie byłam zbyt zadowolona z efektu - teraz gdy mam już jakieś doświadczenie w tej dziedzinie wiem dlaczego. Może to również kwestia podejścia do klientki jakie jest teraz wpłynęło na moją ocenę. Dziś przed malowaniem należy przeprowadzić krótki wywiad z klientką, a kiedyś liczyło się tylko zdanie makijażystki 
Makijaż, który dziś Wam przedstawię jest bardzo uniwersalny, więc spokojnie możecie go wykorzystać na którąś z tych okazji, a jeśli się w nim zakochacie jak ja to na każdą:) Makijaż jest idelany dla każdego koloru tęczówki, a nawet dla każdej budowy oka, nawet dla problematycznej opadającej powieki, jeśli nie wyciągniemy kreski lub mocno ją rozetrzemy:) Moją inspiracją był makijaż Olgi Jankowskiej z półfinałowego odcinka " The voice of Poland" - moim zdaniem najładniejszy makijaż tego odcinka.
Tak prezentowała się Olga


Moja interpretacja tego makijażu


Krok po kroku jak wykonać ten makijaż:

1. Całą ruchomą powiekę maluję satynowym złotym cieniem na mokro. Ja wymieszałam trochę cienia z kroplą Duraline z Inglota, ale równie dobrze będzie się sprawował zmoczony pędzelek Fixerem, np. z Kobo. Taki zabieg doda cieniowi głębi.


2.  Na górnej powiece wzdłuż linii rzęs maluję wyciągniętą kreskę czarnym eyelinerem.


3. Tą samą czynność powtarzam wzdłuż dolnej linii rzęs.


4. Na dolnej powiece namalowaną wcześniej kreskę rozcieram.


5. Na górną powiekę przy pomocy Duraline (może być również krej do brokatu. np. Kryolan) aplikuję złoty brokat.


6. Zaznaczam załamanie powieki jasnobrązowym cieniem i jeśli istnieje taka konieczność ponownie dodaję brokat.
 

7. Wewnętrzny kącik oka rozświetlam szampańskim metalicznym cieniem, robię to palcem, aby wydobyć blask cienia.


 8. Łuk brwiowy rozświetlam beżowym satynowym cieniem.


9. Tuszuję rzęsy czarną maskarą i doklejam pasek sztucznych.


I makijaż oka gotowy :)






Mam nadzieję, że pictorial się Wam przyda i spróbujecie odtworzyć ten makijaż:) a jeśli już go odtworzycie koniecznie się mi pochwalcie jak Wam wyszło:)

Pozdrawiam serdecznie 
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz