piątek, 21 marca 2014

Szaleństwo zakupowe luty-marzec / Shopping spree February-March

Witajcie!
Dziś zaprezentuję Wam co nowego zagościło w mojej kosmetyczce i kuferku. Przez te dwa miesiące miałam istny zakupowy raj;) Nie pamiętam kiedy ostatnio kupiłam tyle kolorówki, ale zbliża się okres ślubów, więc przydałoby się trochę kosmetyków, które mogą mi się przydać przy malowaniu klientek:) Coś czuję po kościach, że to i ta jeszcze nie koniec;) Całe szczęście wiele rzeczy udało mi się kupić w naprawdę okazyjnych cenach, bo w przeciwnym razie mój portfel bardzo by ucierpiał:)

Pielęgnacja

 Ziaja Med, Kuracja Rozjaśniająca, Żel pod oczy korygujący cienie


 Cien, SOS Hande Concentrate

 Avon, Anew Vitale, Żel do mycia twarzy
Avon, Anew Clinical, Eye Lift
 
Pędzle i akcesoria

Bdelium Tools, Green Bambu Blending 785

 Ikea, Osłony na doniczki

 MAC, Pro Palette Shadow x 4

Biedronka, Organizery na kosmetyki

Real Techniques, Miracle Complexion  Sponge

Kolorówka

 Catrice, Photo Finish Liquid Foundation 18h

Colletion 2000, Lasting Perfection Ultimate Wear Foundation, odcień 02

 Colletion 2000, Lasting Perfection Concealer, odcień 02 i 03

Benefit, Erase Paste

Catrice, Made to Stay, Highlighter Pen

Inglot, AMC, nr 24

 MAC, Eye Shadow, Electra

MAC, Eye Shadow, Passionate

Sensique, XXL Volume Color Care Mascara (prezent przy zakupach)

Avon, Ultra Colour Optimistic

MAC, Wonder Woman, Sun Powder, Mineralize Skinfinish

The Balm, Bahama Mama
The Balm, Mary - Lou Manizer

No 7 Summer Palette By Lisa Eldridge

Jak widzicie te dwa miesiące były dla mnie dość owocne:) Czeka mnie teraz testowanie i recenzje:)

Miałyście może którąś z tych rzeczy? Jakie wrażenia?

Pozdrawiam
M.

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Mi też się spodobały i śladem wielu dziewczyn służą mi za "kubki" na pędzle:)

      Usuń