sobota, 29 marca 2014

Makijaż inspirowany Taylor Swift / Makeup inspired by Taylor Swift

 Witajcie!

Ostatnio szukałam jakiejś inspiracji makijażowej. Chciałam coś szybkiego, a jednocześnie nie nudnego:) Tego dnia stwierdziłam KONIEC Z BRĄZEM! W końcu mamy już wiosnę, więc czas na bardziej "żywą" część palety; Przeglądałam i przeglądałam, aż trafiłam na zdjęcie Taylor Swift z gali The Fragrance Foundation Awadrs. Piękny makijaż idealnie wpisujący się w trendy na wiosnę/lato 2014. Moja wersja jest bardziej dzienna, na powiekach nie ma tyle błysku co u Taylor ale mam nadzieję, że się Wam spodoba:)


 Ta wykonałam ten makijaż:

 1. Wewnętrzny kącik pokrywam brzoskwiniowym satynowym cieniem.
 2. Resztę ruchomej powieki pokrywam perłowym brzoskwiniowym cieniem - troch bardziej nasyconym odcieniem od poprzedniego.
3. Załamanie powieki podkreślam średnim, matowym brązem, dokładnie rozcieram granice cieni.

 4. Wzdłuż linii rzęs maluję kreskę czarnym, żelowym eyelinerem, delikatnie ją wyciągając.
 5. Na dolnej powiece maluję kreskę niebieską kredką, łącząc ją z tą malowaną eyelinerem.
 6. Kreskę namalowaną kredką pokrywam turkusowym cieniem.
 7. Załamanie powieki maluję beżowym, matowym cieniem.
8. Rzęsy tuszuję czarną mascarą.


















Makijaż oka gotowy!






Mam nadzieję, że makijaż się Wam spodobał i będziecie go próbować na sobie:) W końcu zaczynają się nam teraz coraz cieplejsze dni, więc nie tylko ubiór powinnyśmy zmieniać na bardziej barwny, również nasze makijaże powinny takie być. W końcu jak nie teraz to kiedy?

Pozdrawiam
M.

1 komentarz: