środa, 12 lutego 2014

Ulubieńcy stycznia / Favorites of January

Dziś drugi post z serii ulubieńców miesiąca. Tym razem przedstawię Wam czego używałam najczęściej w styczniu:)  Będą rzeczy, których używałam w listopadzie i grudniu, ale będą również nowości. Zatem zaczynajmy! :)

Pielęgnacja

BeBeauty, Płyn micelarny do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu skóra wrażliwa
Avon, Anew Clinical, Absolute Even Multi-Tone Skin Corrector
Pharmaceris R, Multikojący krem do twarzy mieszanej i tłustej
O tych produktach już wspominałam, więc nic więcej na ich temat nie będę pisać. Jeśli byłybyście ciekawe to mogę zrobić recenzję, któregoś z tych produktów

  Vichy Normaderm, Żel głęboko oczyszczający  
chyba przebił swojego poprzednika z Pharmaceris i zostanie ze mną na dłużej

Avon, Planet SPA, Turkish Thermal Baths, Rhassoul Clay Face Mask (Maseczka do twarzy z glinką)
Avon, Clearskin, Pore Penetrating, Black Moneral Mask (Maska głęboko oczyszczająca pory)
Recenzję obu tych maseczek mam w planach, na razie napiszę krótko - REWELACJA

Dove Hair Therapy Colour Care, Szampon
czasami zdarza mi się, ostatnimi czasy, zapomnieć o odżywce i sam daje radę, włosy umyte nim są cudowne, miękkie, gładkie, same ochy i achy

Kolorówka


 Pierre Rene, Skin Balance, No 21 Porcelain
Catrice, Camouflahe Cream, 020 Light Beige
Maybelline, Drem lumi touch hightlighting concealer, 02 nude
Catrice, Prime and Fine translucent loose powder
Avon, Ideal Luminous, Luminous Rose
Avon, In the pink; Avon, Extra Lasting, Pink peach


Avon Luxe, róż do policzków
 Pierre Rene, Bronzing compact powder
Essence, Gel Eyeliner, 01 Modnight in Paris
Inglot, Duraline
 O tych produktach również wspominałam

 ARTDECO, Baza pod cienie
sprawdzała się w tym miesiącu rewelacyjnie, makijaż oka był bardzo trwały

  Colour Trend, Cheeky powder Blush
ładny różowo-brzoskwiniowy odcień, najczęściej gościł na moich policzkach

 Catrice, Eye brow stylist, 020 Date with Ash-ton
mój absolutny brwiowy ulubieniec

Catrice, Lash/Brow designer, pielęgnacyjny żel do brwi i rzęs

 Maybelline, Color Tatoo 24 HR, 60 Timeless Black
idealny do makijaży typu smoky eyes, idealny jako baza, bardzo trwały

Beauties Factory, Paleta 120 cieni do powiek
bardzo, bardzo przyjemna paleta cieni

Mac, RiRi Love MAC, RiRi Woo
przecudowna, przewspaniała, ogromnie trwała, pierwsza "odhaczona" pozycja z mojej listy życzeń:)


Avon, Eternal Magic Enchanted ETD
 zawiera nudy maliny, fiołka, drzewa kaszmirowego oraz  aromat paproci, piękny zapach słodki, ale nie za bardzo, mi kojarzy się bardzo letnio - może dlatego tak go polubiłam:)


To moi wszyscy styczniowi ulubieńcy, większość z nich pewnie będzie mi towarzyszyć również w lutym:) Jak zauważyliście wiele z tych rzeczy powtarza się. Cóż chyba jestem wiernym użytkownikiem pewnych produktów :)

A Wy macie jakiś swoich ulubieńców, po których sięgaliście w styczniu wyjątkowo często?

Pozdrawiam
M.

6 komentarzy:

  1. U mnie Normaderm niestety przesuszyl skore twarzy, a micel z Biedronki jest genialny ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się sprawdził, nawet bardziej od Pharmacerisa, który jak mi się wydaje jest słabszy

      Usuń
  2. Płyn micelarny z biedronki...tyle o nim mówią w super latywach i chyba muszę się skusić, jestem wierna micelarnemu AA z niebieską etykietą no ale może warto zaryzykować??a czy to prawda że rozlewa je Tołpa, te bebeauty??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też słyszałam, że Tołpa prosukuje go dla Biedronki, więc może coś w tym jest. Ja go uwielbiam i teraz to będzie pewnie już moja 5 buteleczka i napewno będą kolejne:)

      Usuń
  3. Vichy i baza pod cienie super sprawa mam ona i jestem bardzo zadowolona :)) Chciaz co do Vichy to musze powiedziec ,ze jak uzywam za dlugo to mi wysusza skore .Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie czytałam, że u niektórych dziewczyn Vichy tak działa, u mnie póki co jest na medal i mam nadzieję, że tak zostanie:)

      Usuń