czwartek, 6 lutego 2014

Oko przydymione fioletem / Purple smoky eye

Dziś zachęcam Was do zabawy z fioletem:) Okres studniówek powoli się kończy, ale przed nami Walentynki, więc jeśli wybieracie się gdzieś ze swoją drugą połówką i lubicie mocniejszy makijaż oczu to będzie coś dla Was:) Jeżeli bal maturalny dopiero przed Wami to zachęcam, abyście wypróbowały go na sobie:) Posiadaczki niebieskich, a szczególnie zielonych tęczówek powinny być zachwycone z kolorystyki makeup'u:)

 1. Na powiekę nakładam czarny cień w kremie, który będzie mi służył jako baza pod fiolet. Jeśli macie fioletowy cień w kremie to możecie go użyć do tego celu.
 2. Na ruchomą powiekę wklepuję fioletowy matowy cień. Nakładam go dość grubą warstwą, bardzo dokładnie aby nie było prześwitów.
 3. Tym co zostało na pędzelku (nie dokładam cienia) zaznaczam dolną powiekę.
 4. Brązem w odcieniu kawy z mlekiem rozcieram granicę fioletowego cienia i wyciągam go nieco w górę.
5. Śliwkowym fioletem dość mocno zaznaczam dolną powiekę. Wyciągam go delikatnie na górną powiekę.

6. Jasnofioletowym, perłowym cieniem rozświetlam wewnętrzny kącik.

 7. Palcem nakładam pigment opalizujący na złoto-różowo na środek powieki. 
 8. Obszar pod łukiem brwiowym zaznaczam satynowym, beżowym cieniem.
9. Linię wodną maluję czarną kredką i tuszuję rzęsy.

Makijaż oka gotowy!







Mam nadzieję, że smokey w takiej odsłonie przypadnie Wam do gustu. W najbliższym czasie możecie się spodziewać również innych wariacji kolorystycznych na temat smokey eyes:)

Do następnego
M.

6 komentarzy:

  1. Piękny makijaż ;) Bardzo podobają mi się fiolety na czyichś powiekach :) Zapraszam serdecznie na nowy post :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj na swoich, na pewno pokochasz i ten kolor:)

      Usuń
  2. Raczej rzadko robię makijaż tego typu ale kurcze..zarażasz. Extra
    http://bouquetoflifee.blogspot.com/ Zapraszam ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak:) Ja sama zaraziłam się smoky jakieś 3 miesiące temu:) Zrobiłam raz i pokochałam:)

      Usuń