sobota, 15 lutego 2014

Zakupy kosmetyczne styczeń / Cosmetic shopping in January

Witajcie!
Dziś post o tym co znalazło się w moim posiadaniu w styczniu. Dużo tego nie było, bo jakoś nie miałam okazji wybrać się do galerii, gdzie zapewne moje łupy byłyby większe, a portfel bardziej poszkodowany ;)
Zacznijmy od ...

Pielęgnacja


 Avon, Planet SPA, African Shea Butter, Restoring Hair Mask ( Maska do włosów z masłem shea )
 Cena : 39 zł / 200 ml  (często są promocje, ja nabyłam ją za około 25 zł)

 Avon, Planet SPA, Mediterranean Olive Oil with Orange Flower, Whipped Body Cream  
( Nawilżające masło do ciała )
Cena: 33 zł / 200 ml  ( i w tym przypadku skorzystałam z promocji i kupiłam za ok. 25 zł) 


Neutrogena, Formuła Norweska, Odżywczy krem do rąk z maliną nordycką
Cena : 15 zł


 Bielenda, Proffesional formula, Peeling drobnoziarnisty 
Cena : 3 zł



Estetica, Dermo Pharma +, Maska kompres 4D. Aktywne oczyszczanie i redukcja trądziku
Cena : 7 zł


Estetica, Dermo Pharma +, Maska kompres 4D, Intensywne nawilżenie i dotlenienie
Cena : 7 zł

 
Adwin Korea Corp., Perederm. Kolagenowa maseczka pod oczy
Cena : 10 zł
 
 
Adwin Korea Corp., Purederm. Oczyszczające plastry na nos
Cena : 10 zł


Kolorówka


 NYX, Eye Shadow Base (Baza pod cienie)
Cena : 26 zł


NYX, Eyebrow Cake Powder Brunette ( Cienie do stylizacji brwi dla brunetek )
Cena: 23, 90 zł


L'OREAL, Color Riche Le Khol
Cena :  ok. 30 zł


 ARDELL, Trio 3 in 1, Zestaw sztucznych rzęs
Cena : 26,90 zł


Nivea, Lip Butter, Caramel Cream ( Masło do ust )
Cena: 11 zł 


Sleek Makeup, Pout Paint, Peachy Keen ( Farbki do ust )
Cena : 23,90 zł


Z radością odhaczam kolejną pozycję z mojej listy życzeń:) Już druga, oby tak dalej:) Jedyną rzeczą, którą zdążyłam użyć to baza z NYX'a i powiem szczerze, że jestem nią zachwycona. Ostatnio nawet używałam jej na klientce i pięknie trzymała makijaż na powiece przez całą noc:)

A Wy używałyście / używacie któregoś z tych produktów? Jakie są Wasze opinie?

Do następnego
M.

2 komentarze:

  1. Kocham rzesiska :))) Obojetnie w kazdej postaci :)) Nosze je prawie na codzien :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się przekonałam do nich kilka miesięcy temu dzięki demi wispies z ardell, ale uległy zużyciu :) na razie pokochałam połówki, ale w najbliższym czasie muszę kupić demi wispies i może jeszcze kilka innych rodzai:)

      Usuń