poniedziałek, 22 lutego 2016

MAKE-UP DAY - Ogólnopolskie Święto Wizażu / MAKE-UP DAY - Nationwide Holiday Makeup

Witajcie!

Już za dwa tygodnie będę miała okazję brać udział w wielkim święcie polskiego makijażu:)
Mianowicie 5-6 marca w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie  odbędzie się THE MAKEUP DAY.



Takie wydarzenie typowo makijażowe odbędzie się po raz pierwszy w Polsce. Organizatorem jest magazyn MAKE-UP trendy, natomiast partnerem tego wydarzenia jest Organizator targów BEAUTY FORUM.



Na tych targach byłam raz, jednak stoisk typowo makijażowych nie było dużo, natomiast tym razem będzie ich całe mnóstwo:)










 i wiele innych.
Z pełną listą wystawców całych targów BEAUTY FORUM możecie zapoznać się TUTAJ.

W trakcie MAKE-UP DAY możemy bezpłatnie uczestniczyć w warsztatach makijażowych. Na które ja osobiście bardzo się cieszę:)

Wśród wykładowców będą:


Jolanta Pełka - egzaminator przy egzaminach czeladniczych i mistrzowskich do zawodu wizażysta-stylista. W trakcie mojego egzaminu czeladniczego była w komisji, wspaniała kobieta:)


Marcin Szczepaniak


 Marzena Tarasiewicz


Beata Bojda


Iza Śmieszek - kolejna egzaminator, która przepytywała mnie w trakcie egzaminu, ją równie niezwykle miło wspominam:)


Marta Parciak Zmalowana
oraz


Ewa Gil, na której wykład czekam szczególnie:)

Cały rozkład "jazdy" oraz wiele innych ciekawych informacji możecie znaleźć na stronie wydarzenia MAKE-UP DAY na facebooku.

Czy z kimś się widzę w ten marcowy weekned?
Ja już nie mogę się doczekać :)

Do następnego,
M.

2 komentarze: