czwartek, 18 lutego 2016

Sesja metamorfoz Kobo oraz glamour w Pro Make Up Academy / Session metamorphoses and glamour in a Pro Make Up Academy

Witajcie!

Już nawet nie mam zamiaru się tłumaczyć z tego, że na tak długo zaniedbałam bloga. O ile na fanpage bywałam regularnie o tyle tu nastała "cisza jak makiem zasiał". Mam nadzieję, iż uda mi się to zmienić, w końcu to jedno z noworocznych postanowień.

W ostatnim poście pisałam Wam, że dużo się w moim życiu zmienia i zmieniło się 6 listopada zeszłego roku. Na świecie pojawił się mój drugi synek Wojtuś. 



Niestety druga ciąża nie była dla mnie już taka łaskawa jak pierwsza i nie najlepiej ją znosiłam. Upały baaardzo dały mi popalić i nie miałam siły na nic. Sama się sobie dziwię, że udało mi się w miarę normalnie pracować i malować klientki. 

* * * * * * * * * * 

Jednak dziś nie o tym. Pod koniec kwietnia w Pro Make Up Academy miałyśmy dwie sesje zdjęciowe naszych prac. Pierwsza odbyła się 21 kwietnia i były to metamorfozy pod patronatem marki KOBO Professional. Moją modelką była moja siostra Natalia.



* * * * * * * * * * 

26 kwietnia miała miejsce sesja glamour i tym przypadku moją modelką była moja siostra, tym razem Marysia.





Mam nadzieję, że moje makijaże się Wam podobają. 

Do następnego,
M.

20 komentarzy:

  1. Gratuluję małego szkraba :-) Makijaże są piękne..wydobywają najlepsze cechy modelki :-) bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  2. Modelki wyglądają pięknie. Drugi makijaż cudownie podkreśla tęczówke oka. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia autorstwa Daniela Sobieśniewskiego :)

      Usuń
  4. Świetny post! Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki cudowny maluszek ! Gratulacje !
    Makijaże bardzo ładne :) Podobają mi się. Z KOBO kocham pudry. Są genialne !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki cudowny maluszek ! Gratulacje !
    Makijaże bardzo ładne :) Podobają mi się. Z KOBO kocham pudry. Są genialne !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki cudowny maluszek ! Gratulacje !
    Makijaże bardzo ładne :) podobają mi się.
    Z KOBO uwielbiam pudry. Są genialne. Do konturowania, sypkie. Super :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Ja poza pudrami bardzo lubię cienie, pigmenty, kredki, pomadki, konturówki i tusz w takim srebrnym opakowaniu - niestety już nie pamiętam nazwy;)

      Usuń
  8. Jakie śliczne dziecko! Świetny makijaż! Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne dziecko! Świetny makijaż! Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż.
    Tło to ozdobny papier czy naklejany kwiaty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo to sztuczne kwiaty na materiale. Niepozorne, a wygląda pięknie:)

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba makijaże przypadły mi do gustu. Lubię takie chłodne oko w kontraście do ciepłych odcieni skóry :) Przy okazji gratuluję przyjścia na świat nowego członka rodziny. Przydała by się jeszcze dziewczynka do kompletu i byłoby kogo w przyszłości malować ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie czasem http://zszafykariatydy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że makijaże Ci się spodobały. Nie wykluczam, że kiedyś pojawi się i dziewczynka ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń