piątek, 11 marca 2016

Letnia sesja z Marysią / Summer session of Marysia

Witajcie!

Zaczynam nadrabiać blogowe zaległości. Te z Was, które śledzą mnie na Facebooku, pewnie znają już te zdjęcia. Dlatego też bardzo serdecznie Was i tam zapraszam, ze względu na to, że tam jestem w miarę regularnie. 

* * * * * * * * * * 

Dokładnie 29 lipca wraz z moją kochaną fotograf Martą wymyśliłyśmy sobie letnią sesję, w której modelką była moja Marysia. Makijaż, który wykonałam miał być kolorowy i letni. Mi z latem zawsze kojarzy się błękit, więc był on głównym akcentem. Na tyle spodobał się moim klientkom, że kilka z nich miało podobny make up oczu:)
Mam nadzieję, że i Wam przypadnie do gustu.

* * * * * * * * * * 

Makijaż i włosy to moje dzieło.
Biżuteria : eMonia 





















* * * * * * * * * * 

Do następnego,
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz