środa, 15 października 2014

Makijaż zgodny z trendami - złoto, srebro i ciemne usta / Makeup consistent with trends - gold, silver and dark lips

Witajcie!

Dziś mam dla Was makijaż wpisujący się w tegoroczne trendy na sezon jesień/zima. Jak już Wam wspominałam w jednym z poprzednich postów [tutaj] srebro, złoto i ciemne usta są bardzo mile widziane.


Makijaż jest delikatny (przynajmniej w przypadku oczu), więc spokojnie może być wykorzystany jako makijaż dzienny. Może mieć także charakter makijażu wieczorowego przez ciemne usta. Ja bardzo lubię bardzo delikatne oko i mocne usta w sezonie jesienno-zimowym:) 

* * * * * * * * * * 


  1.  Na całą górną powiekę nakładam bazę pod cienie oraz przypudrowuję ją jasnym beżowym cieniem.
  2. Cieniem w odcieniu kawy z mlekiem zaznaczam załamanie powieki.
  3. Na środek górnej powieki ruchomej nakładam złoty pigment.
  4. Dolną powiekę zaznaczam cieniem w odcieniu kawy z mlekiem.
  5. Wewnętrzny kącik rozświetlam srebrnym, metalicznym cieniem i delikatnie tuszuję rzęsy czarną mascarą.
 W związku z tym, że przy tym makijażu postanowiłam zastosować metodę odwróconą, którą jakiś czas temu zaprezentował na swoim kanale na You Tube Wayne Goss [tutaj]. Na pewno pojawi się osobny post na temat tej metody aplikacji podkładu, ale póki co postanowiłam pokazać Wam jak ja to robię:)

  1. Na całą twarz nakładam puder. 
  2. Twarz pokrywam podkładem za pomocą pędzla typu duo fibre. 
  3. Obszar pod oczami rozświetlam korektorem.
  4.  Ponownie pudruję całą twarz.
* * * * * * * * * * 





Jak Wam się podoba taki makijaż?
Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)
Jakie koloru pomadek lubicie najbardziej nosić w okresie jesienno-zimowym?

Pozdrawiam, 
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz