piątek, 31 października 2014

Makijaz dzienny z małą dozą koloru / Make a living with a delicate dose of color

Witajcie!

I wracam po przerwie. Ostatnio zdecydowanie za dużo mam na głowie. Miałam plany, aby zrobić makijaż na Halloween, ale niestety czas nie pozwolił.
W najbliższym czasie postaram się napisać coś na temat dwóch miesięcy szkoły, które minęły nawet nie wiem kiedy.

Dziś mam dla Was makijaż dzienny, który ostatnimi czasy bardzo często u mnie gości - jeśli akurat nie mam ochoty na ciemne usta, które pokochałam:)
Makijaż ten jest o tyle uniwersalny, że możemy dodać w zasadzie każdy kolor na jaki mamy ochotę i w ten sposób zmienić go na smoky, poprzez dodanie granatu, śliwki, borda lub glamour, gdy dodamy jakieś połyskujące złoto czy srebro.

Jeśli jesteście ciekawe jak wygląda taki "dzienniak" to zapraszam dalej:)

* * * * * * * * * *

Step by step


  1. Na całą powiekę, aż pod łuk brwiowy nakładam cielisty cień.
  2. Na zewnętrzny kącik górnej powieki aplikuję cień w odcieniu caffe latte i rozcieram go do połowy powieki ruchomej oraz na załamanie powieki.
  3. Na środek powieki nakładam pomarańczowy cień i rozcieram go tak, aby cienie ładnie się połączyły.
  4. Teraz w sam zewnętrzny kącik górnej powieki nakładam czekoladowy cień i łączę ga z pomarańczem tak, aby granice cieni były niezauważalne.
  5. Czarnym cienie rysuję kreskę - nie chcę aby była ona mocno wyrysowana, tak jak w przypadku eyelinera.
  6. Tuszuję rzęsy czarną mascarą.

* * * * * * * * * *






Przepraszam za jakość zdjęć, ale sprzęt, któreym robiłam zdjęcia się zbuntował i chwilowo, powróciłam do starego. Mam nadzieję, że lada dzień do mnie wróci:)

Mam nadzieję że makijaż się Wam spodobał.

Pozdrawiam serdecznie
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz