wtorek, 8 kwietnia 2014

Mięta - makjaż dla brązowych oczu / Mint - makeup for brown eyes

Witajcie!
Dziś coś specjalnie dla brązowookich, a mianowicie (jak zdążyłyście zauważyć w tytule) mięta w dziennej odsłonie. Delikatny, ale z kolorem i poniekąd wpisujący się w tegoroczne wiosenne trendy:)
Jeśli już mowa o trendach to zakupiłam sobie w sobotę Harper's Bazaar kwietniowy i tam jest parę makijaży z pokazów, które zapewne postaram się odtworzyć i zamieścić tutaj:) Wiem, że na wielu blogach ten temat był już jakiś czas temu, ale mnie natchnęło dopiero teraz;)
Inspiracją do dzisiejszego makijażu było zdjęcie z trendami na sezon s/s 2014 jaki znalazłam w internecie:)



Zapraszam na ekspresowy wiosenny makijaż krok po kroku:)

1. Na powiekę ruchomą nakładam miętowy, matowy cień. Robię to ruchem wklepującym, aby uzyskać jak największą pigmentację. Jeśli chcecie, aby kolor był mocno widoczny przed nałożeniem cienia, pokryjcie powiekę białą kredką lub białą bazą (np. NYX).
 2. Załamanie powieki zaznaczam średnim, matowym brązem, przy okazji delikatnie rozcieram miętowy cień.
 3. Dolną powiekę pokrywam średnim, matowym brązem. Tym samym, którym zaznaczałam załamanie powieki.
 4. Wzdłuż linii górnych rzęs maluję cieniutką czarną kreskę.

 5. Wewnętrzny kącik rozświetlam satynowym jasnobeżowym cieniem. Rzęsy tuszuję czarną maskarą.

I makijaż oka gotowy!
Prawda, że ekspresowy? :)





Ten makijaż będzie tym bardzeij ładnie wyglądał na muśniętej słońcem twarzy.
Mam nadzieję, że makijaż się Wam podoba:)

Do następnego 
M.

P.S. Od paru dni jestem również dostępna na 
BLOGLOVIN http://www.bloglovin.com/blog/12068703
oraz 
INSTAGRMAMIE   http://instagram.com/brushformakeup
więc serdecznie zapraszam:)

4 komentarze:

  1. ja osobiście nie lubię mięty na oczach :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie za bardzo lubię na swoich, ale na brązowych wygląda cudnie:)

      Usuń
  2. ładny, delikatny makijaż ☺

    OdpowiedzUsuń