piątek, 22 listopada 2013

Drogeryjne zakupy i prezenty / Drugstore purchases and gifts

Witajcie!
Dziś zapowiadane w ostatnim poście nowości z kosmetyków kolorowych. Tydzień temu miałam okazję pójść do Natury i zrobić tam małe zakupy. Jestem z siebie dumna, bo kupiłam (poza jedną rzeczą) tylko te kosmetyki, które już wcześniej zaplanowałam:) Dodatkowo kilka dni wcześniej moja mam robiła porządki i dostało mi się kilka lakierów w pięknych typowo jesienno-zimowych odcieniach.

Oto i moje zdobycze:)





Zacznijmy może od rzeczy, których nie kupiłam w Naturze, tylko zamówiłam z katalogu Avonu:)

  
Avon Planet SPA Odżywcza maseczka do szyi i dekoltu z masłem shea i imbirem
Jeszcze nie miałam okazji jej użyć, ale jeśli jest równie dobra jak jej "siostry" do twarzy to będzie moim ulubieńcem. Bardzo lubię tą serię kosmetyków pielęgnacyjnych z Avonu, wszystkie jakie do tej pory używałam spisały się na medal. W najnowszym katalogu jej nie znalazłam, ale jest do twarzy i szyi za 9,99 zł.


Szminka Avon Ultra Color 3,6g/26 zł
Mój kolor to 46508 Wine With Everything - kod katalogowy. Obecnie jest na promocji i kosztuje 17,99 zł. Miałam już odcień Hibiscus i byłam zachwycona pigmentacją i tym jak długo utrzymuje się na ustach. Szminka warta grzechu;) prezentację kolorów możenie zobaczyć u digitalgirl13 w filmiku Katalog kontra rzeczywistość.


Podkład kryjący Pierre Rene Skin Balance 30 ml/14,99 zł
Mój odcień to nr 22 Light Beige. Z tego co wiem w regularnej cenie kosztuje niewiele ponad 20 zł. Mi akurat udało się trafić na obniżkę chyba 40% na ten podkład. Słyszałam o nim w ostatnim czasie same dobre rzeczy. Spróbowałam i jestem zachwycona, ale więcej o nim napiszę za jakiś czas:)


Catrice Camouflage Cream 3g/12,99 zł
Mój odcień 020 Light Beige. Z tego co pamiętam występuje w 3 odcieniach jaśniejszym i ciemniejszym od mojego. Dużo dobrego słyszałam o nim u digitalgirl13. Jakiś czas temu robiła porównanis MAC Studio Finish vs. Catrice i Catrice wypadło super dlatego się skusiłam. 


Catrice Prime and Fine puder transparentny 11 g/ 22,99 zł
O nim również zasłyszałam u digitalgirl13, tym razem w filmiku Tanio vs. Drogo - MUFE - Catrice - puder HD . W tym przypadku Catrice również dało radę:)


Maskara Essence I love extreme 12 ml/11.99 zł
W tym przypadku występuje jedynie czarny kolor. I w tym przypadku odkryłam ją u digitalgirl13, za jej namową kupiłam czarną wersje i byłam zachwycona, dlatego teraz postanowiłam kupić różową, a ich porównanie możenie zobaczyć TU :)


Essence pigment do makijażu oczu, ust i paznokci 1,8 g /3,99zł
Wypatrzyłam go na stoisku z promocjami, kolorem się zachwyciłam, cena śmieszna, więc jak mogłabym go nie kupić ;) od dłuższego czasu myślałam o podobnym odcieniu pigmentu dla moich niebieskich oczu i przypadkowo znalazłam:)


L'OREAL Glam Shine Fresh błyszczyk 6 ml/ok. 30 zł 
Mój odcień 181 Sheer Grenadine. Dostałam go w prezencie od mamy, więc ile dokładnie kosztuje nie wiem, taka cena jest podana na wizażu. Miałam okazję użyć go kilka razy i jestem bardzo zadowolona, jest pół transparentny, więc nadaje ustom delikatny kolor.

Lakiery




Avon Nailwear pro+ 12 ml/25 zł, 10777 Romance 
w obecny katalogu 2 szt 19,99 zł


Avon Nailwear pro 12 ml/25 zł, loving lavender


Golden Rose Paris 11 ml/ ok. 5 zł, nr 33 


Wibo Nail Obsession Gel Like 8,5 ml/ok. 6 zł, 7 blue lake


Golden Rose Gel Look Top Coat 10,5 ml/ ok. 10 zł

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz