niedziela, 8 lutego 2015

Makijaż inspirowany - Ellie Goulding "Love me like you do" / Inspired makeup - Ellie Goulding "Love me like you do"

Witajcie!

Słyszeliście piosenkę Ellie Goulding  "Love me like you do"? Ja się absolutnie zakochałam w piosence, teledysku i makijażu ;)



Za każdym razem, gdy widziałam makijaż to wiedziałam, że muszę go odtworzyć. Wreszcie ten dzień nastąpił dzisiaj. Miałam wolniejszy dzień, więc rozstawiłam kosmetyki, wyjęłam pędzle i machałam. 



Jako że Walentynki tuż tuż, to może się on idealnie sprawdzić w tym dniu. 
Z tego co się orientuję to większość mężczyzn woli naturalne dziewczyny, więc tym bardziej ten makijaż świetnie się nada:)


* * * * * * * * * * 


  1. Na całą powiekę nakładam bazę pod cienie oraz beżowy cień, ja wybrałam z dodatkiem drobinek, które nie są mocno widoczne - Inglot 463.
  2. Załamanie powieki zaznaczam cielistym cieniem - Sleek, Snapshocts - za pomocą pędzla do rozcierania - Zoeva, 227.
  3. Cieniem w odcieniu kawy z mlekiem - Kobo, 117 caffe latte - i węższym pędzlem - Zoeva 231 mocniej podkreślam załamanie powieki. 
  4. Brązową kredką maluję kreskę wzdłuż linii rzęs - Avon, Anew - a następnie rozcieram pędzlem - Zoeva 226.
  5. Tuszuję rzęsy i doklejam pasek sztucznych rzęs - Ardell, Demi Wispies.
  6. Dolną powiekę zaznaczam cieniem w kolorze kawy z mlekiem - Kobo 117 caffe latte, Zoeva 230. W wewnętrzny kącik nakładam rozświetlacz - The Balm, Marry Lou-Manizer
* * * * * * * * * * 



 * * * * * * * * * *




* * * * * * * * * *

I wersja z brzoskwiniowymi ustami :)






Ja postawiłam na naturalne, stonowane kolory na ustach. Oczywiście Wy możecie zaszaleć i postawić na czerwień, bordo czy oberżynę, czy jakikolwiek inny:)
Która wersja kolorystyczna ust podoba się Wam bardziej?

Do następnego,
M.

4 komentarze:

  1. bardzo ładnie, delikatnie i uroczo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak zazwyczaj wygląda mój codzienny makijaż i pasuje na każdą okazję :) Tylko usta maluję bardziej w różowym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ten makijaż to taki typowy zwykły dzienniak, może dlatego tak mi się spodobał ;)

      Usuń