niedziela, 4 maja 2014

Makijaż ślubny paletką Naked 3 / Bridal make-up pallet Naked 3

Witajcie!

W ostatnim poście wspominałam, że pojawią się makijaże wykonane paletką Urban Decay Naked 3. Dziś przybywam z pierwszym z nich. Tym razem bez zdjęć krok po kroku, ponieważ wykonywałam go na przyszłej Pannie Młodej - mojej pięknej siostrze z resztą ;)

W najbliższym czasie pewnie jeszcze nieraz będę wykonywać podobny na innych Pannach Młodych, więc postanowiłam zamieścić go na blogu. Sezon ślubny już w pełni, więc być może przyda się którejś z Was jako wzór (byłoby mi niezmiernie miło).

Na tym zdjęciu Natalia w wersji natural, prawda że śliczna ;)

A teraz już w wersji ślubnej



Do wykonania tego makijażu użyłam:

Twarz:
  •  Estee Lauder, Double Wear Light Stay-in-Place Makeup, Intensity 3.0
  • Clinique, Superbalanced Powder Makeup SPF 15 Mineral-rich Formula, 05 natural
  • L'OREAL, The concealer True Match, 1 Ivory
  • NYX, Eyebrow Cake Powder, Brunette
  • The Balm, Bahama Mama
  • The Balm, Mary Lou-Manizer 
  • Avon, Luxe, Show Shopping Pink 
 


Oczy:
  • L'OREAL, Color Riche Le Kohl, Black
  • Urban Decay, Naked 3, cienie: strange, dust, burnout, nooner, factory, mugshot, darkside, blackheart
  • Essence, Lashmania Reloaded Mascara
  • Avon, Areo Volume Mascara, Blackest Black


Usta:
  • Golden Rose, Classics Waterproof Lipliner, nr 307
  • Golden Rose, Velvet Matte Lipstick, nr 09 


Bardzo lubię klasyczne, rozświetlone i świeże makijaże dla Panien Młodych, wtedy wyglądają naprawdę pięknie - niczym księżniczki:)

Jak Wam się podoba taki makijaż ślubny?

Do następnego,
M.

4 komentarze:

  1. Uroczo :) taki delikatny i rozświetlający. Myślę, że niejedna Panna Młoda chciałaby tak pięknie wyglądać :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń