czwartek, 21 marca 2013

Pierwszy makijaż / The first make-up

W ostatnią sobotę wraz z mężem i synkiem pojechaliśmy na urodziny do mojego brata. Z tej okazji musiałam się jakoś ładnie pomalować. Nie chciałam nic mocnego, więc wszelkie smoky nie wchodziły w grę. Kierunek "narzucił" mi sweterek, który zakładałam. Jest on dość elegancki dlatego na taki też makijaż się zdecydowałam. Na górnej powiece dłuższa, wywinięta ku górze kreska zrobiona eyelinerem, delikatne cienie i mocno wytuszowane rzęsy. Na ustach czerwono-pomarańczowa szminka. Mnie makijaż spodobał się bardzo. Mam nadzieję, że Wam również:)



Kosmetyki użyte do wykonania makijażu:
  1. Kryjący podkład "Idealna cera" SPF 15 Avon, nude
  2. Rozświetlający korektor w pędzelku Avon, light - pod oczy
  3. Puder prasowany "Idealna cera" Avon, light medium
  4. Róż do twarzy Avon, russet
  5. Perełki brązujące Avon - czoło, skronie, policzki (od szczytu ucha do ust, żuchwa)
  6. Rozświetlający puder sypki Avon - szczyt kości policzkowych
  7. Baza pod cienie Joko
  8. Cień do powiek Color Trend Avon, Halo (cielisty) - cała górna i dolna powieka
  9. Paletka cieni Avon 8 w 1, jasnobrązowy - załamanie górnej powieki i brązowy - brwi
  10. Cień do powiek Maybelline 850 smoky black - do roztarcia kreski zrobionej eyelinerem
  11. Supertrwały eyeliner, black
  12. Tusz do rzęs Spectra Lash z regulacją intensywności Avon, black
  13. Konturówka do ust Avon, true red - po zaznaczeniu konturu ust delikatnie roztarta
  14. Szminka Luxe Avon, glam poppy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz